Recomandari

  • Love's Locked Secrets

    Set format din colier si cercei, cu aspect antichizat, ce se apropie de stilul victorian dar are in acelasi timp si accente de steampunk.

  • Steampunk Attitude

    Intreg setul "Steampunk Attitude" are ca tema timpul.

  • Golden Summer of Egypt

    Acest set e "ca o calatorie pe Nil, pe un vas cu aburi! - Curat Jules Verne"!

  • Time of the Lizard

    Set apartinand stilului "steampunk", confectionat din piese antichizate rosii, format din cercei si colier.

  • Time Voyager

    Bratara cu ceas in stil steampunk.

  • Alchemy

    Set in stilul steampunk format din colier, cercei, bratara si inel

  • Broken Wings

    Bratara in stil steampunk "Broken Wings" din piele naturala

FB Ronnie - Handmade

Lumea plina de culoare si stralucire a bijuteriilor este o lume speciala, o lume plina de frumusete, de mister, si - mai ales - plina de semnificatii. In interiorul acestei lumi un loc aparte il ocupa bijuteriile artizanale. Pentru ca acestea sunt unicat, avand fiecare o poveste speciala, pentru ca ele reprezinta in cea mai mare masura personalitatea celui care le creeaza, pentru ca au o viata proprie si pentru ca pot spune povestea lor celui care le admira.
Acesta este crezul care sta la baza blogului
FB Ronnie - Handmade

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Bun gasit !

Mai intai, sa ne cunoastem:

Eu sunt Veronica (FB Ronnie) si, printre altele, sunt pasionata de tot ce inseamna handmade (artizanat, daca doriti), dar mai ales de bijuteriile si accesoriile confectionate de mana, lucrusoare care iau nastere dintr-o simpla idee, migaleala si sentimentul special care iti este dat de lucrul bine facut.

Aceasta pasiune dateaza de multa vreme, insa doar recent m-am apucat efectiv de munca, mi-am procurat unelte si am inceput sa studiez modele, tutoriale, incercand in acelasi timp sa imi dezvolt un stil propriu, ceva care sa ma defineasca.

Imi plac lucrurile cu aspect antichizat, imi place lemnul natur, imi place sa experimentez cu materiale precum sarma, lut polimeric, rasina si nu numai. Inca nu m-am oprit doar asupra unui gen de materiale, caci combinatia mai multor elemente - uneori surprinzatoare - ma atrage in mod deosebit.

Creatiile care imi ies din mana sunt unicat. Unicat deoarece imi este greu sa lucrez dupa un tipar sau un model anume si de cele mai multe ori improvizez, astfel incat si daca as incerca sa reproduc o piesa nu ar fi la fel ca cealalta. Sunt unicat deoarece de multe ori folosesc materiale "salvate" de prin alte parti, materiale pe care nu le mai pot cumpara de altundeva. De multe ori imi procur materialele din targ, cumparand efectiv lucrusoare stricate si dandu-le din nou viata.

Acest blog a fost deschis cu scopul de a-mi prezenta munca si, in acelasi timp, de a intra in realtie cu alte persoane pasionate de acest hobby. Blogul se doreste a fi atat o galerie a creatiilor cat si o modalitate de a face schimb de experienta cu alti designeri de bijterii si, de ce nu, chiar de a da mai departe ceva din experienta acumulata, prin tutoriale. In acelasi timp, este si un mic boutique, persoanele care doresc sa cumpere sau sa comande o bijuterie fiind binevenite.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FB Ronnie - Handmade Design by Insight © 2009. Textele si fotografiile de pe acest blog pot fi preluate doar cu acordul in scris al autorului si cu precizarea obligatorie a sursei.