Recomandari

  • Love's Locked Secrets

    Set format din colier si cercei, cu aspect antichizat, ce se apropie de stilul victorian dar are in acelasi timp si accente de steampunk.

  • Steampunk Attitude

    Intreg setul "Steampunk Attitude" are ca tema timpul.

  • Golden Summer of Egypt

    Acest set e "ca o calatorie pe Nil, pe un vas cu aburi! - Curat Jules Verne"!

  • Time of the Lizard

    Set apartinand stilului "steampunk", confectionat din piese antichizate rosii, format din cercei si colier.

  • Time Voyager

    Bratara cu ceas in stil steampunk.

  • Alchemy

    Set in stilul steampunk format din colier, cercei, bratara si inel

  • Broken Wings

    Bratara in stil steampunk "Broken Wings" din piele naturala

FB Ronnie - Handmade

Lumea plina de culoare si stralucire a bijuteriilor este o lume speciala, o lume plina de frumusete, de mister, si - mai ales - plina de semnificatii. In interiorul acestei lumi un loc aparte il ocupa bijuteriile artizanale. Pentru ca acestea sunt unicat, avand fiecare o poveste speciala, pentru ca ele reprezinta in cea mai mare masura personalitatea celui care le creeaza, pentru ca au o viata proprie si pentru ca pot spune povestea lor celui care le admira.
Acesta este crezul care sta la baza blogului
FB Ronnie - Handmade

vineri, 12 august 2011

Voluntari...pentru un zambet

Incepand cu luna August a acestui an, sub indrumarea si cu sprijinul WWMP si a lui Gabi care s-a implicat cu tot sufletul in proiect (ca de obicei), echipa "I Made This" deruleaza cateva activitati de voluntariat avand ca beneficiari copilasi cu dizabilitati. 

Pe scurt, echipa "I Made This" si-a propus sa sustina cateva workshop-uri in care membrii echipei sa impartaseasca dragostea lor pentru lucrul manual cu cativa dintre copilasii aradeni cu nevoi speciale. Ne-am propus in primul rand sa aducem un zambet acestor copii si in acelasi timp sa ii invatam sa iubeasca handmade-ul, artizanatul, prin implicarea lor directa in cateva proiecte cum ar fi: confectionarea de bijuterii din hartie reciclata, confectionarea bijuteriilor din margelute diverse, tehnici origami, pictura pe obiecte decorative etc.

In parteneriat cu doua dintre fundatiile aradene care vin in sprijinul copiilor cu dizabilitati si a familiilor acestora, DownArt si Integra, am realizat deja doua astfel de workshop-uri, proiecte despre care am sa va povestesc in cele ce urmeaza:

Am facut bijuterii si ne-am jucat la Down Art (fotografiile de la acest workshop le voi adauga ulterior)

Zilele de 02 si 03 august ne-au gasit in compania copilasilor de la DownArt. Cu mic cu mare, ajutati de parinti, copii s-au pus pe facut bratari si coliere din margele confectionate chiar de ei - margele de hartie. Echipa "I Made This" (Andrea, Cristina, AndreeaStefan si cu mine) i-a indrumat cu rabdare si bucurie, iar la sfarsit am fost mandri de cele realizate de catre copilasi. Sa vezi sub ochii tai cum dintr-o coala de hartie colorata si o bucata de sfoara se naste o bratara, bratara care este imediat legata la incheietura celui care a confectionat-o si purtata cu zambetul pe buze...e mare bucurie.


Dupa ce am facut bratari si coliere din hartie am mai insirat cateva margelute colorate apoi ne-am jucat cu hartia colorata, construind floricele, vaporase, avioane, broscute si alte minunatii. Copii au fost incantati iar noi ne-am simtit foarte bine.


A doua zi ne-am jucat cu plastilina si am modelat tot felul de obiecte, de la flori pana la omuleti. Partea de modelare a fost din nou urmata de un joc de constructie a obiectelor din hartie.

Multumim celor de la Down Art pentru ca s-au implicat in acest proiect.

Origami si bijuterii eco la Integra

Saptamana aceasta, in 10 august, i-am vizitat pe cei de la Integra. Am fost primiti cu nerabdare si cu drag si ne-am apucat imediat de lucru. Ne-a impresionat cat de mult s-au implicat in activitatile propuse atat copilasii cat si parintii sau bunicii precum si echipa de la Integra.

Ne-am adunat cu totii in jurul unei mese mari de lucru, ne-am pregatit materialele apoi am inceput sa construim, fiecare dupa dorinta si pricepere. Echipa "I Made This" (usor diferita fata de cea de la Down Art, adica Ady, Andreea, Stefan si cu mine) s-a impartit si fiecare membru al echipei si-a luat in jurul lui cativa "invatacei", invatacei pe care ulterior i-am schimbat intre noi, deoarece fiecare dorea sa invete sa face alte si alte bijuterii sau obiecte frumoase si pline de culoare.

Ca si la celalalt workshop, si aici am invatat sa facem margele din hartie, margele care s-au transformat apoi in coliere si bratari ecologice, am invatat cateva tehnici origami, am invatat sa pictam ornamente modelate din gips si cate si mai cate altele. Timpul a trecut atat de repede si ne-am simtit atat de bine incat la final nimeni parca nu dorea sa plece.

Iata si cateva dintre minunatiile realizate de copilasi;


La sfarsit ne-am despartit cu promisiunea si speranta unei revederi. Multumim celor de la Integra pentru ca s-au implicat in acest proiect.

Despre eveniment au scris si cei de la Integra - vedeti aici.

2 comentarii:

nicoletag spunea...

hello,

super, felicitari! lucrarile facute sunt minutate. trebuie sa mai facem workshop-uri de genul acesta. zambetele copiilor spun totul.

bravo,
nicoletag

FB Ronnie spunea...

Da, a fost minunat. Mai e o zi la Integra si apoi inca o fundatie. Sa vedem cum va fi cu datele.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FB Ronnie - Handmade Design by Insight © 2009. Textele si fotografiile de pe acest blog pot fi preluate doar cu acordul in scris al autorului si cu precizarea obligatorie a sursei.