Recomandari

  • Love's Locked Secrets

    Set format din colier si cercei, cu aspect antichizat, ce se apropie de stilul victorian dar are in acelasi timp si accente de steampunk.

  • Steampunk Attitude

    Intreg setul "Steampunk Attitude" are ca tema timpul.

  • Golden Summer of Egypt

    Acest set e "ca o calatorie pe Nil, pe un vas cu aburi! - Curat Jules Verne"!

  • Time of the Lizard

    Set apartinand stilului "steampunk", confectionat din piese antichizate rosii, format din cercei si colier.

  • Time Voyager

    Bratara cu ceas in stil steampunk.

  • Alchemy

    Set in stilul steampunk format din colier, cercei, bratara si inel

  • Broken Wings

    Bratara in stil steampunk "Broken Wings" din piele naturala

FB Ronnie - Handmade

Lumea plina de culoare si stralucire a bijuteriilor este o lume speciala, o lume plina de frumusete, de mister, si - mai ales - plina de semnificatii. In interiorul acestei lumi un loc aparte il ocupa bijuteriile artizanale. Pentru ca acestea sunt unicat, avand fiecare o poveste speciala, pentru ca ele reprezinta in cea mai mare masura personalitatea celui care le creeaza, pentru ca au o viata proprie si pentru ca pot spune povestea lor celui care le admira.
Acesta este crezul care sta la baza blogului
FB Ronnie - Handmade

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Set colier si cercei - Oceanic Dream


Iata ca a trecut si vara. Ne-am intors din vacanta cu mici suveniruri: scoici culese de la malul marii, nisip adunat intr-o sticluta, sclipiri de stele in priviri si multa-multa voie buna. Dar parca am dori sa mai tinem marea aproape. Avem nevoie ca seninul ei sa ne inveseleasca lungile seri de iarna care vor urma...avem nevoie de amintiri frumoase.


Mi-am dorit sa confectionez un colier statement asortat cu niste cercei lungi, in care elementele principale sa fie cele de la malul marii: scoici, stele de mare, caluti de mare, culori specifice etc. Nu as putea descrie tehnica deoarce nu cred ca are un nume. La mine se numeste improvizatie. Poate mixed-media (?), deoarece am folosit foarte multe si felurite materiale.


La colier mai intai am impletit un snur din organza+fire de lana+fire de acryl. Apoi am insirat mergelute de nisip albastre si transparente pe care le-am impletit laolalta cu un lant. Am rasucit acest al doilea snur pe baza initiala, apoi am adaugat toate acele elemente marine. La cercei am folosit scoici simple si stelute de mare confectionate din margelute de nisip, lant si charms.

Pret: 40 lei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

FB Ronnie - Handmade Design by Insight © 2009. Textele si fotografiile de pe acest blog pot fi preluate doar cu acordul in scris al autorului si cu precizarea obligatorie a sursei.